niedziela, 19 maja 2013

Kilka zmian w podręczniku...

Jakiś czas temu państwo-draństwo zwróciło uwagę, że czarne tło, które znajduje się w kilku miejscach podręcznika do Warhem FS sprawia, że tekst jest nieczytelny, a ewentualne drukowanie zasobożerne.
Stąd kierując się powyższymi sugestiami postanowiłem wprowadzić kilka zmian do podręcznika. Usunąłem czarne tła i sformatowałem nieco tekst. Jeśli państwo-draństwo jest zainteresowane zmianami, to STĄD można pobrać pdf z kilkoma stronami, na których dokonałem największych zmian. Plik można obejrzeć także ONLINE na scibd.com.




A może macie jeszcze jakieś uwagi?

Z kolei TUTAJ państwo-draństwo znajdzie "próbną" wersję podręcznika z wymienionymi powyżej zmianami. Ponadto przeniosłem rozdział traktujący o zasadach specjalnych, który obecnie znajduje się po psychologii.



Przy okazji zachęcam z obejrzeniem galerii z figurkami Nieumarłych do Warheim FS oraz do zagłosowania na CMoN




Zachęcam także do POLUBIENIA Warheim Fantasy Skirmish na FB,
 dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
 Zapraszam także na forum AZYLIUM, które poświęcone jest 
nie tylko grze Warheim Fantasy Skirmish.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...